torsdag 24 april 2014

Lycka !!!



Nu är jag i cyberspacet igen. Idag när jag kom hem hade jag fått paketet, jag fick en avisering från tidningen Kurera. Dom hade en detox utmaning på nätet som jag hoppade på och som tack för det så premierades jag.

Vattenrenare !!!! en sådan här produkt har stått på min önskelista länge



kurera.se
En helt för mig ny scrub. Underbart och så enkelt ! På min Bibes fanns en bild på en den kvinna som har virkat mitt exemplar. www.bibes.se En bra historia finns det bakom denna produkt.
Jag gjorde precis ett köp på bodystore och jag var på väg att köpa en riktig rivig scrubvante men..... något sa

En produkt till från min önskelista, en deo ur rosenserien. Jag har ansiktskräm och ansiktsvatten redan och jag upplever den som frisk och fräsch.



www.kurera.se
Jag har tänkt att köpa detox produkterna från detta märket, dessa chipsen var gudomligt goda.

www.ortapoteket.se
Ett vitamintillskott. 

Helt överlycklig glad är jag över paketets innehåll. Tack, tack miljoner tack för alla bra och delvis nya saker för mig som jag kommer att använda.
Vilken goodiebag/paket jag fick hem !!! Förutom dessa produkter fick jag även med prover från Dr Hauschka. lyx lyx lyx. Åter igen tack tack tack tack tack. Jag fick både  en renare kropp och några kg mindre och nya recept under detox veckan vilket jag var glad över men detta slog allt. Kärlek.
Words..... dont come easy to me....... how can I find a way ......*visslar*











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar