söndag 2 juni 2013

Måste få använda ett lufthål, en oas, ett bollplank..........

Många sömnlösa nätter eller rättare sagt få timmars sömn som följs av ett par timmars vakenhet, har fått mig att tänka på det här forumet och nu ikväll när jag sitter med mina tankar igen så loggade jag in på min virtuella dagbok . Jag behöver den !

Läste att jag senast var inne i januari och nu kommer en himla massa uppdateringar, glada, intressanta, tråkiga och ibland tossiga kanske men nu är det ju som så att jag är den jag är och då kommer den där blandningen med på köpet ;) Nu har en ny Kärringa Nyberg återuppstått och jag tror att det kommer att bli bra när förvandlingen från puppan till en färgglad fjäril är klar. Det är nog så att jag kommer att berätta om vägen hit, varför, hur och inspirera fler att faktiskt våga eller som mitt nya motto " Just Do It" och JAAAA jag vet att det tillhör ett sko/klädmärke men gör det bara då.

Vem är jag idag ?
Varför blir det som det blir  ?
Kan jag påverka den jag är och min omgivning eller är det jag som skall rätta mig i ledet ?
Har Kärringa Nyberg är ålderskris eller möter hon Olle i grinden, varför tänker man att man krisar eller vill placera in sig i olika fack ?????? Fack that liksom.

Idag har varit rökfri sedan 27 januari. Hurray !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar