onsdag 23 januari 2013

Nålrädd

Jag har några fobier och rädslor och då är sprutor ett av dessa ämnen. Tre barn utan bedövning, say no more liksom. Men nu har jag liiiiiiiite förlikat mig med att jag kanske inte är så himla rädd, saker måste ställas till varandra he he he.
Kroppen är som en spänd fiolsträng och har varit så en längre tid och det har resulterat i en smärta och värk som jag gör allt för att bli av med, värst är huvudvärken ! För drygt två veckor sedan sådde en kvinna ett frö som igår blev till något i mina tankar, a-k-u-p-u-n-k-t-u-r hette fröet visst. Har en effekt mot det mesta verkar det ju vara som. Då nästan skrek jag ALDRIG!!! men såklart så kan man väl få ändra sin uppfattning så i går så blev det till att "JA MEN...... du får inte säga vart du sätter dom på huvudet och när du gör det.Whiiiiiiiiii "! och någon tår.  Då låg jag redan ner på en värmedyna och hade på mig en värmekudde runt nacken så jag kunde liksom inte se eller göra något. Hon sa att det var klart, släckte ner rummet, satte på lugn musik och sa godnatt och att vi skulle ses om en halvtimma. Men men men men

Halv hysteriskt hinner jag inse att jag faktiskt skall lämnas ensam med nålar i hövvet, tänk om jag får epilepsi, tänk om hon har träffat något vitalt, vad händer med kroppen, skall jag göra något speciellt eller tänka på något när jag ligger där, kan jag bli förlamad ???? Hon förklarade i korthet vad det gör i kroppen och lite sådant för att lugna mig sedan gick hon ut. Där låg jag ännu mera spänd än innan och var lite stolt och förvånad över att jag gått med på det men det är som jag säger, kan det hjälpa mig att få bort min huvudvärk och min nacksmärta så give me more för jag kan inte beskriva det. Nästa steg var örat men det vete katten om hon får sätta några nålar....... jo, .......... kanske......... eller ..........?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar