söndag 13 januari 2013

Whoop whoop

Jag måste smygstarta min nya blogg och få tillbaka feelingen efter så många års uppehåll. Känner mig nöjd med namnet, enkelt att förmedla och det är ju JAG !
Denna gången skall jag försöka hålla mina inlägg korta, det är ju ingen roman jag skriver :) Jag skall försöka fylla mina inlägg med må bra saker, roliga, intressanta, upplyftande och förmedla tips,tankar och idéer som kan göra någon annans vardag eller liv lite lättare att leva. Kan ju hända att dagsformen kräver något enstaka pust och stön eller något som gjort mig arg eller ledsen men hey- det är ju så livet är.

Jag måste justera vissa småsaker i bloggen men annars är jag ganska nöjd, för nu ! Känner jag mig själv så kommer jag förmodligen att tycka något annat och då justerar jag eller byter ut utseendet.

Kärringa Nyberg is in da house !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar