tisdag 18 mars 2014

Gratis är gott !!!!

Idag har jag vaknat på den bästa sidan igen så jag hoppas att mitt humör skall smitta av sig av möjligheter, positiva tankar och det där leendet på läpparna som sedan skall gro och fröa av sig till andra. Jag fick odla positiva känslor som dagens kort i går. Ni vet, ta vara på saker som gör en glad, musik, händelser, barn, upplevelser- ja allt som får en att må bra och som man kan ta fram ur sitt lilla bibliotek (hjärnan) för att må bra och känna glädje. Nu är Carolin på Kreativ Insikt så mycket bättre än mig på att förklara just det kortet men men.

Jag är lite om och kring mig med allt som intresserar mig. På Coop frågar dom vart jag får alla kuponger ifrån när jag handlar men knappt betalar :) Inte för att jag är "snöl" utan för att jag tycker att det är lite av en sport, kanske. Eller........... det är ett tillfälle att prova produkter utan att betala fullpris.

 Nu har jag hittat två sidor som jag testar men jag måste säga att den ena är lite bättre. Jag köper mig gärna tidningar och läser mycket. Ett tag prenumererade jag på två tidningar under ett tag av samma innehåll ! Nu har apptjänsten Rabble ett erbjudande om 60 dagars gratis användning på att läsa över 300 tidningar i din mobil eller surfplatta. !!! 
Helt underbart. Solo, Hälsa, Fiske,Hus och Hem ja, många vecko och månads magasin direkt i plattan. Man kan ladda ner magasinen och ha dom när man t.ex är offline som när man åker tåg. Jag har redan hunnit plöja ett antal tidningar. Prova ! http://rabble.us4.list-manage1.com/track/click?u=6481ad33c520f5a0313cf9f5f&id=cabc2e0951&e=2bceb6e741
Här finns pengar att spara vill jag lova.

Förutom det såg jag att jag kunde hämta ut en gratis wienerkorv med bröd på Statoil från och med idag.
Den här ville jag ge till den försena sonen utan frukost i magen.....
Appen är fylld av rabatter och en del gratisprodukter och den fungerar vart du är är så är du på semester i en annan stad så hittar du erbjudande där med.

Jag får återkomma känner jag för nu står hunden och gör en quickstep och mitt kaffe kallnar så full fart in i dagen då !!! P.s gör något i dag som gör din morgondag bättre. Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar