måndag 3 mars 2014

Så fel det kan bli ibland

Nu är jag snabb men inte för att döma men mest för att säga- Hoppsan vad fel det kan bli ibland !!!!
Förra veckan fick jag en varning för att jag " råkat trycka på skicka och inte spara" eller något liknande som det stod i beslutet jag fick hem. Precis så -en mening utryckt och ihopkomponerat ur sitt sammanhang av mitt ca A4 sida långa försvarstal eller försök till att återge varför min tidsrapportering inte kommit in till Af. Inte att man godkände att jag varit i kontakt med supporten för tekniskt fel, att jag varken tidigare eller efter har missat eller att jag själv var medveten om konsekvenserna av en missad aktivitetsrapportering. Jag ställer mig helt till de anklagas bänk med dumstruten i handen, eller den på huvudet och mössan i handen.
Idag fick jag ett mail av AF om en rekryteringsmässa i ............... Eskilstuna och Västerås och när jag öppnar mailet är det halvt. Halva sidan är borta och då säger jag bara Hoppsan Kerstin så det kan gå !!!!!!!
Precis så här syns mailet !!! Skärmdump

För det första så anser jag mig inte kompetent att läsa brevet då jag har svårt för halvdana saker och sedan så undrar jag om inte Västerås och Eskilstuna ligger liiiiiiiiiiiiiite utanför mitt pendlingsområde ????? när jag bor ca 3 mil från Göteborg. Jag bara undrar liksom, hade jag kunnat läsa mailet och någon annan betalat resan till den rekryteringsmässan så lovar jag att jag hade infunnit mig där, om det hade gett mig möjligheten till ett jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar