lördag 8 mars 2014

Solgod morgon med hopp om en härlig dag

JAAA, jag är i fas igen. Jag hoppas att jag kan dela med mig av mitt kviderivitt vitt där jag sitter på min stol och ingen gren. Jag sjunger eller kviderivittar om att solen är framme och att jag vaknade som vanligt kl 07,00. Det mina vänner innebär att jag får vara själv denna morgon då andra i huset vilar ut. Lovely !
Jag ligger alltid kvar i sängen och glanar lite i mobilen på ( borde inte ha telefonen där , jag vet, men när man har tonårsbarn som är ute på kvällar och skall ta sig hem på nätterna så vill jag kunna stå i givakt så fort dom ringer ) i morse fick jag så mycket förväntningar av nya bloglovin feeds och alla vackra ord och meningar jag hittar på mina sidor på nätet.

Speciellt en sida 8 things happy, sucssesful people never say med underbara bilder och framförallt viktiga budskap fångade mitt intresse så nu har jag ytterligare en sida att följa. Jag är mer och mer övertygad om att jag är på rätt spår och att jag samlar mina pusselbitar som snart blir ett klart motiv, frågan är om det är ett 500 bitars pussel eller 10 000 bitars. Jag läste en annan feed om att verkligen verkligen hitta sin innersta dröm och hur man lever den fullt ut men jag tappade bort mig på vägen, skall försöka hitta den igen. Jag kände mig adresserad så var det meningen så kommer den tillbaka till mig

Idag är som sagt solen framme och man har lovat att den skall vara det idag. Vi skall ta en långpromenad idag och ha med oss kaffe som vi skall avnjuta i solen, I'm so exited. Nu har halva familjen kommit nersmygandes tack vare kaffearomen som letat sig upp på övervåningen men jag har markerat att jag inte vill bli störd här jag sitter med min kopp och mitt tappandes på boktsäverna men ................ Ha en underbar dag alla fria själar och ni andra ohängda krakar !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar