fredag 21 februari 2014

Badrum makeover

Det här skulle jag ha skrivit om i morse, mitt badrum. Vi har två toaletter på varsin våning, den där nere är i stort sett en aningen större än ett utedass och där uppe är mer som en smutstvättsförvaring i ett avlångt rum. The big no no att placera allt utmed väggarna men ack så nödvändigt i ett badrum. Det vore lämpligt att använda det stora sk "master bathroom "  eftersom vi alla sover på övervåningen men de lilla är det mest frekventa, dusch, tandborstar, hårprodukter, parfymer osv finns där nere eftersom det är där vi verkar. Jag har önskat mig ett badrum att återhämta sig i och att finna lite harmoni och det har varit svårt i ett halvkaklat vitt avlångt  badrum !!!
Så här såg det ut när jag började :
Tyvärr hann jag ta ner det solblekta vita draperiet med lila hmmmm blekt lila blommor och hann ta ut de två vita tvättkorgarna i plast som stod i hörnet. Här har jag hunnit lägga....
Efter en tripp till det blå gula varuhuset fastnade jag för 
dom här färgerna och tada..........
Spa inspirerat 




1 kommentar:

  1. Klart godkänt. Se upp med dom nedre värmeljusen, de kan bli väldigt varma.
    Carlssons

    SvaraRadera