måndag 3 februari 2014

Tacksamhet

Idag är jag tacksam över

Mina barn, familj och mina nära- för att jag känner mig hel, känner kärlek och är älskad och kan ge kärlek
Min kropp som är frisk, stark och fylld av energi- för att den bär upp mig och utstrålar livsglädje Mina val jag har gjort livet- för att jag inte hade varit där jag är idag utan dom
Ännu en dag i livet- så att jag kan njuta och leva här och nu idag med
Min hälsa- för att jag är frisk och befriad från kramper, sjukdomar och besvär

Ja det är mycket mycket mer jag är tacksam över. Jag har ändrat utseendet lite, vad tycks ? bättre, sämre, tips på en layout ? ! Grönt, vitt, min favoritblomma lilja snirkliga saker i grönt och något svagt rosa eller svagt lavendel, så vill jag ha min blogg............. hm jag nog bygga ihop det .

Recept på min gula passion smoothie :                                                
1påse gula frukter för smoothie ( finns i frysdisken )
2 clemetiner
2 kiwi
2 dl kvarg vanilj
0.5 dl kokosflingor
2 msk kokosfett
Låt påsen med dom gula frukterna ligga framme en halvtimma. Blanda allt i en blender eller mixa slätt med en stavmixer. Häll upp i ett glas och avnjut !!!!

     
 Gott så in i bänken. Kom gärna med lite feedback nu eller bara ett litet "heja heja " eller "bra bra"........<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar