måndag 24 februari 2014

Dream it, feel it och till slut- do it !

I går kväll när jag gick och la mig så höll jag på att möblera runt i huset, satt jag på min balkong eller promenerade runt i kvarteret där jag bodde i mitt drömhus utomlands. Det blev så där tydligt att någon knäpper en på näsan och man vaknar till, annars såg man sig själv strutta omkring på kakelgolvet på altanen med sitt cava glas.
Jag och kompisen var på "Bo utomlands "mässan och vi var ett steg närmare våra drömmar, vi träffade andra personer som följt sina drömmar, vi såg på tilltalande objekt och olika länder och................ vi tog varsitt glas vin !!!! På en söndag !!!!! Busigt.
Vi får väl se om eller NÄR jag väljer att sätta mig på ett plan till värmen. Lotto, postkodlotteriet och Keno representanter - gör er besvär att höra av er till mig. Gracias ! 
Nu är verkligheten här en måndag och jag skall ta tag i dagen. Kanske att jag hittar mitt drömjobb idag då, tänk om jag plötsligt får det där kanon, pang, underbara, bäste företaget, min livstils och drömjobbet i dag. Man vet inte men dream it, feel it and do it.

lite mer före och efter bilder på badrummet.

Självklart hittade katten sig ett myshörn med!!!!!
Tack Carlssons för uppmaningen om försiktighet med tända ljus, jag lovar att tänka på det :* <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar