onsdag 1 januari 2014

2014 mitt år

Så har första dagen på det nya året passerat i sakta mak. Jag har ägnat mig åt - ingenting.  Jo kanske lite reflektion.  I morgon har jag en jobbdag där inventering står på agendan men på fredag skall jag börja på en juicefasta. Jag skall försöka rensa ut det sista av 2013 och eftersom jag skall dricka ett salt som tydligen kan vara laxerande så är en toa i närheten att föredra hehe. Det är frukt och grönt i flytande form som gäller i 5 dagar så hoppas jag att kroppen oxå är nollställd inför det nya som skall komma. Återkommer om fastan.
Nu kommer jag att berätta något konstigt..   champagneflaskan står kvar oöppnad i kylen !!!! Jag firade in det nya året i sängen.  Ja ja hur många kvällar inför det nya året har man inte haft ? Visst är det så att man många gånger har varit på nyårsfest och känt att det sitter åt i midjan och ögonlocken ramlar ner och man bara vill gå och lägga sig i ett mörkt rum. Precis så gjorde jag igår. Jag hade varit uppe sedan halv sex och jobbat halvdag så jag var lite mer än trötter. Anyway så är jag mest glad för att 2013 stängdes igår, det går inte till historien som det bästa året men å andra sidan så finns det en anledning till att backspegeln i en bil är mindre än framrutan så vi blickar framåt. Ses snart igen.  Namaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar