fredag 24 januari 2014

No no selfies

Jag är väl inte världsbäst på att fota mig själv men det får gå. Mot min vilja väljer jag ändå att lägga ut den här bilden för den goda saken skull ( och för mitt ego ) Titta vilken kroppsform jag har fått efter att ha gått ner några kilon !!!!! Så glad så glad.
Sedan är jag glad för att solen skiner ......................
och för att jag slipper se ett par sketna köksluckor när solen ligger på så att jag är tvungen att blunda ner, det slipper jag nu för jag har inga köksluckor i björkfaner...........
men samtidigt / gänget var på plats med mina nya vita fina luckor och våra innedörrar
så nu får solen lysa in bäst den vill. Skin på mig, ge mig dina varma strålar. Allt känns så himla bra och jag mår toppen . Älskar doften av citron från mina nytvättade golv och dom vita liljorna på hallbänken doftar ännu godare. Det är fredag och solen skiner och jag tror bestämt att jag skall unna mig Canmerera för att vågen visade på några hekto mindre i morse ! Just nu lyssnar jag på 
och om hippien i mig skall fram så blir det 
Ha en underbar fredag och en bra helg// Kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar