lördag 4 januari 2014

Juicefasta dag 2

Fastan går bra, jättebra eller varför inte säga skitbra ! Jag är pigg och alert och i morse vaknade jag tidigt och studsade upp innan halv åtta. Antingen är det fantomkänslor/placeboeffekt eller så kanske det är så att man mår så mycket bättre av att storstäda kroppen. Egentligen borde det inte vara en jobbig sak. Hur ofta städar vi inte bilen, hemmet, rensar förråd och tycker att det känns så skönt och rent efteråt ???

                                           
Det här var dagens varma måltid . Grönsaksjuice, grönsaksbuljong och vatten som värms. Jag är så peppad för denna period för 2014 skall verkligen bli mitt år ! 


 C kreativ insikt
Jag får grymt bra hjälp med den här dagboken från kreativ insikt för att skapa mitt år. Den är utformad på ett sådant bra sätt att man är ärlig mot sig själv och tar fram det bästa ur hur man vill ha sin vardag och sitt liv. Det är små peppande budskap och positiva affimationer på sidorna och man får skriva ner vad man är tacksam för och vad ens innersta drömmar är. Man stannar upp och tänker till och som sagt - man blir vad man tänker .  Jag har även almanackan som är kanonbra. Hela sidan är underbar för den är fylld av harmoni och vackra produkter. Vill ni ge bort en personlig gåva så lovar jag att ni hittar något här och mottagaren kommer att bli så glad.
www.kreativinsikt.se
Ja det var allés för idag. Nu blir det kvällste .









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar