fredag 3 januari 2014

Juicefasta dag 1

Jag kände mig som ett barn på julafton när jag vaknade strax efter 06.00 i morse. Idag var det ju dags för att låta kroppen få nollställas och förhoppnings vis få ut alla gifter och annat skräp ur kroppen. Äntligen !

Jag hade hört att glaubersaltet skulle smaka päckel men samtidigt så står det i schemat  " ta 1-2 tsk" och Kärringa Nyberg tar alltså självklart.......... ja. Det var inte gott och ont skall med ont förgås, det smakade en blandning av bakpulver och en kallsup ute till havs men jag la i en citronskiva i vattnet så då var det drickbart. Min matchvikt för dag 1 är XX.9 kg och det är inte det som är grejen för min del men visst skall det bli kul att hålla reda på . Nu har jag fått i mig min frukost som bestod av 1,5 dl äppeljuice och en kopp kamomill te. Skall jag späda på lite på temat - Jag är en övervintrad woodstockare ! så skrotar jag omkring i min lila velourdress och raggsockor och lyssnar på vacker musik på sanskrit !!!!! Där placerade ni in mig i ett fack :) Glöm imte att jag har kvar min champagneflaska i kylen och min pink diamond Ghd plattång bara så ni inte tror att jag bor i en hydda i skogen och äter bark mohahhahahhahh

Hela dagen skall ägnas åt ingenting speciellt och det är så skönt att jag faktiskt kan tillåta mig det och framförallt kan göra det. Kommer ni ihåg Ferraribilen, det var ju jag, nu står den parkerad och kanske kan ligga på ettans växel en stund idag tror bestämt att övriga familjen inte uppskattar min buljong till middag i kväll.  Tror att det var det jag ville förmedla just nu. Återgår till min dvala igen då .





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar