torsdag 16 januari 2014

Utbilda sig ???

Nu är jag sådär triggad och peppad att utbilda mig. Tänker att man kanske kan få lite nytta av det man har med sig i livet. Något som har varit som en röd tråd hela tiden är just Hälsa och friskvård. Jag kommer inte i från det. Nu har jag lagt om livet lite och det började med 5 dagars fastan som ledde mig in på det spåret, eller nej, det var bara kosten. Livets inriktning ändrade jag den dagen i december förra året när jag sa upp mig som chef. Jag värdesätter hälsa, Jag slutade röka 27 januari förra året så snart blir det kalas ! Jag har sparat så mycket som ca 12.000 kr i reda pengar och mitt liv med flera år.
Får jag tänka högt så tänker jag:

Friskvårdskonsulent-
Hälsocoach
Peppande medmänniska
Sluta röka coach
Kostrådgivare
Jag har varit inne på detta länge men fastnar i den där comfort zonen, mest pga pengar. Skall jag praktisera The Secret så självklart är pengar inga problem, jag har råd att utbilda mig. Jo men visst skall jag utbilda mig till det jag vill, när jag ändå har universums postorderkatalog framme så

  • Ny plastfri yogamatta
  • Nytt möblemang till köket
  • Hårfön från GHD
  • Globals knivar
  • Resa till Aruba och andra spännande platser i världen
  • Fortfarande ha hälsan i behåll
  • Ha mina nära och kära runt mig länge,länge,länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar