söndag 26 januari 2014

Sköna söndag

Idag steg jag upp strax efter 08.00 och kände mig utvilad och det gjorde jag bara i början efter fasteperioden, undra varför. Efter lite städsession med dammtorkning osv i sovrummet och mannens hjälteinsats i vårat badrum så kommer jag nu att njuta av det är söndag. Jag har smugit mig upp i sovrummet med en kopp Pukka te lakrits pepparmint och skall försöka inspirera fram vad jag mer vill ha i mitt sovrum. Det saknas massa saker. Jag tar tacksamt emot tips, är jag inte duktig på selfies så är jag mindre bra på inredning. Men jag är grymt bra på andra saker <3 Jag skall skriva en önskelista på allt jag vill ha, vet ni att om man inte önskar sig saker så kan man inte få dem heller !
Vårat badrum...... För många år sedan skrev jag en affirmation om att - jag önskar mig ett badrum att kunna koppla av i och känna harmoni. Det är fortfarande samma önskan. Jag vet inte hur jag vill ha det och det är sådär tråkigt avlångt där toalettstol, handfat, tvättmaskin och badkar finns på samma vägg och andra sidan är tom. Ingen färg bara vitt, kakelvitt typ. Nej lite leta efter mitt önskebadrum här och nu. Nu sjunker jag ner bland kuddarna och känner att jag är värd en skön söndag !
Tavla, hylla, eller annat på väggen. Vad ?

Fina krukor från Klädkällaren. Min kristall ligger i fönstret.

Här är ett hörne som skall möbleras och inredas. 
Jag vill ha en fåtölj där men sedan vet jag inte.
Jag tar gärna emot er hjälp !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar