måndag 6 januari 2014

Fasta dag 3 och 4


                          
                                   

Jag lever fortfarande och idag på dag 4 känns inget konstigt alls. Jag är lättad om man får säga så. Jag tror att jag kan säga att jag nu är helt nollställd och kroppen känns fri från alla toxiner, alla vinglas, allt socker ja tom ev nikotin som trots att det snart är 1 år sedan jag slutade röka, kanske har funnits kvar i kroppen. Dag 3 kom ändå några verkningar fram och det var allt från huvudvärk till muskel och ledvärk. Först trodde jag att jag skulle få influensa men förstod att det kan bli så när man fastar efter att ha googlat. I morgon är sista dagen och sedan börjar upptrappning av fast föda igen. Hjälp! Hur kommer kroppen att reagera ? Jag kommer definitivt att tänka mig för när jag skall äta saker igen, är det gott med en köttbit, vill jag ha en svullomage efter vissa livsmedel ? Nej, jag kommer att äta så här :  äta när jag är hungrig och mindre portioner för en sak är att skriva upp, har jag klarat mig på vätska i 5 dagar så lär jag inte dö av svält av en mindre portion mat eller vänta, har inte magsäcken krympts nu ? Jo fan. Jag kommer i allafall att börja äta hälsosammare och njuta av kunna äta. Hepp !
                     
         

            





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar