lördag 11 januari 2014

Stay Alive and shake that butt !


                          
                                                    

Har du en telefon eller en smart tv ? Är du trött på dina Spotify listor när du städar, lagar mat eller gymmar ? Ta ner tunein då !!!!!!!!! Finns i Google play butiken. Här finns det miljarder triljaders musik och radiostationer. Du kan välja gener, land, station ja vad du vill. Nu har jag skakat rumpa till stay Alive  och andra sköna discolåtar. Det är skönt att röra på sig :) för övrigt så sprudlar jag av energi och är sådär positivt äckligt glad och tacksam och nöjd med allt ( nästan ).  Fastan gjorde susen under blusen ! Jag är pånyttfödd med ny energi och 4,9 kg lättare och jag tappar några hekton varje dag. Jag tänker på hur och när jag äter och än så länge är inte portionerna så stora. Innan frukost dricker jag en kopp varmt vatten med en citronskiva i. Till frukost blir det knappt 1 dl fil med dn halv banan och färska blåbär och en rågskiva. Vi fick en råsaftcentrifug i julklapp av barnen så idag gjorde "she is crazy like a fool" jag en juice på morötter, röda apelsiner och ett granatäpple, mumma och fylld av vitaminer. Det kanske är därför jag är som en duracellkanin?
Jag äter även bara när jag är hungrig och det kan gå väldigt många timmar har jag märkt och eftersom jag balar vatten så känns det som att det mättar och jag får inget blodsockerfall. Nej, har ni tänkt på en nystart med nya vanor så pröva att fasta. Jag köpte mitt paket på Hälsokostbolaget och leverantören är Nyform. Vill ni veta mer så har dom en hemsida. Jag har börjat använda kokosolja och mandelmjöl. Nu står en kladdkaka på bänken gjort på bl.a. det. Inget vitt mjöl här inte och det kan oxå förklara viktnedgången. Summa summarum är att jag mår fin fint och det mesta känns bra.
Jag jobbar ju lite extra och vill såklart ha mer jobb och nu vet jag att jag har hittat JOBBET och väntar på deras samtal i början på veckan, jag är övertygad om det. Den som lever får se och som sagt Stay Alive ha ha ha Stay Aliiiiiiiive ! 
Idag är det biodag och vi skall titta på Hundraåringen. Båda har läst boken och vi tycker om Robert Gustavsson så det blir nog bra, skönt att lämna hemmet för en kväll. Nä så att bättre blir det inte just nu, ha en go lördag. Love !

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar