fredag 3 januari 2014

All in på fastan

Japp då har jag sovit både en och två gånger idag mitt på dagen. Guuuud, jag behövde verkligen det är avstampet. Jag har druckit mina middagar idag och ja - jag får snart skriva ett tiggeribrev till Edet om sponsring av deras produkt. Det var nog mer en 2013 där om jag uttrycker mig milt ang glaubersaltets effekt.

Jag skall ägna hela helgen åt att försöka nollställa varenda liten jävla cell och enzym av min kropp, rensa kroppen men jag vill ha tips. Tips på vad mer jag kan göra för att bli tabula rasa. Vad brukar du göra när du tar en spa helg hemma ? Jag vill få tips på det och på filmer som är feel good inspirerade, böcker och som sagt må bra tips för kroppen nu när jag juicefastar.

Just nu parkerade sig min grottman med ett halvt kilo revbensspjäll och färska baguetter framför mig, blir jag sugen ?.????  Nä serru det blir hon inte. Jag har mitt röda te med kamomill i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar